idag har jag både cyklat, powerwalkat och kom precis hem från gymmet. lööövlii ! är rätt mör i kroppen nu dock.. he.

gymmet har jag inte vart på nu å 1 ½ vecka .. :\ pausat allt ju, så jag kan ju lova att jag saknat stället. kändes underbart att vara tillbaka. lär ju dock känna en jävla träningsvärk imorgon. hade ju redan fet träningsvärk i lår, vader och rumpan sen alla backarna på motionsslingan igår. huuu! älskar träningsvärk men jävlar va man har ljud för sig när man springer i trappor osv..

jobbat 7-16 idag, i mariannelund, på "mitt ställe" för en gång skull. var dock tufft för det är många av mina "favoriter" som blivit mycket sämre och det gör ont att se dom må dåligt :( hatar att bara vara här och jobba en gång ibland. man tappar så mycket. jag ser ju mina arbetskamrater och dom gamla som en stor familj, eftersom det är ett sånt litet samhälle och för att vi är så nära inpå. var riktigt sorgsen efter jobbet..
går runt med jobbiga tankar hela min vakna tid .. om framtiden, om jobb.. om allt. vill inte va kvar som vikarie, men kan inte bara gå ifrån jobbet.. om jag hade några hundra tusen hade jag gjort de.. men så är inte fallet.

ikväll så var jag med tina när hon tog sitt första dopp för året. störd! jag hade också bikinin på, men fegade ur när jag doppade fötterna i det ISKALLA vattnet. 10 plusgrader.. skulle inte tro så. är feg för jag vill inte bli förkyld nu heller så jag missar träningen..

imorgon är det jobb 7-16 igen här i mariannelund och sen blir de linköping med tina & malin (: HOFFMAESTRO spelar där imorgon så vi ska ha en helkväll där (: blir nog jävligt kul! på fredag är jag ledig och JÄVLAR va jag ska sova.. ska lägga om mitt träningsupplägg dessutom, och gå igenom produkter osv för himmelriket. mycket att göra jao.

nu ska jag äta min kvarg & se på gårdagens BB-avsnitt. det enda jag följer nuförtiden på tvn.. lite kul måste man ha. natti (:

Kommentarer
Postat av: jossefrugan :)

hoppas ni hade det kul gumsssssssssssss <3 de är juh skitsköna grabbar juh! Ska ladda ner deras låtar te mobilen nu :p PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS, btw muskler växer i vila;) hihii. Du är bäst! Pusss

2011-04-21 @ 23:03:00
URL: http://josephineriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0