är helt jävla slut. vaknade NU är helt död fortfarande.
jag som skulle till gymmet och sola. va hände med det? min kropp är helt.. slut. behövde nog sova. skulle kunna lägga mig och fortsätta sova tills imorgon nu, utan problem.

har haft världens långtråkigaste dag! trodde den aldrig skulle ta slut.
skulle va i hemtjänsten idag, i ingatorp. skulle gå för en som skulle sitta vak. när jag kom dit hade den som dom satt vak för gått bort, så jag "behövdes inte längre" för då skulle denna tjej jobba ändå. ringde in till eksjö och frågade vad jag skulle göra, för jag hade samåkt med annsofie också. då frågade hon om jag ville vara i hemtjänsten i eksjö (?) jag går ingenstans där jag inte gått brevid först sa jag, för deras hemtjänst är stor och uppdelad i flera grupper och dom cyklar överallt, och jag kan inte eksjö alls.
då frågar hon om jag vill gå brevidgång på lunden, som är deras vårdboende i ingatorp, och i samma byggnad. jag hade ju ändå tänkt gå brevid där, men har väl inte varit så positiv till det, just för det är vårdboende. jag vill helst vara i hemtjänsten för att man är inne & ute och man springer mycket och det händer något hela tiden. det är verkligen inte samma sak på vårdboende... timmarna kröp fram. tyckte bara dom fikade hela tiden och det vill inte jag göra .. så försökte va social med mitt vatten när dom fikade hela tin'.

kunde ta upp till 1 timma då dom inte gjorde NÅNTING. tråkigast, ever. får helt enkelt gå ut och jogga runt byggnaden vid dom tillfällena... blir nog bättre när jag kommit in i de, men hemtjänsten är ändå min plats. vårdboende är inte min grej.. men jag ger det en chans ändå.

kom hem och däckade totalt. skulle sova till 19 och sen dra och gymma. det sket sig. vaknade 21.30 nu och var helt väck.. ska snart sova igen, bara prata lite me min karl. får gymma imorgon bitti istället. ska ju egentligen inte gymma och boxas samma dag, men jag tar ett hårt pass på gymmet imorgon ändå, och sen 45 minuter på cykeln och sen promenad med tina imorgon.. och sen box på kvällen.

finns inget bättre än att träna. HÖR NI DET?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0