att dansa in påsken med HOFFMAESTRO.. kan fan inte bli bättre! hade en MAGISK kväll igår! har nog aldrig hoppat & headbangat så mycket som igår. var helvild! de gänget är ju grymma på att få med publiken och finns fan inget annat än glädje i lokalen när dom spelar! dom fick med oss att springa över hela golvet, vi fick vatten över oss, jag skrek sönder min hals och blev nästan söndertryckt. stod längst fram, så synden straffar sig själv. haha! hade en bitch som trängde sig och jag hamnade brevid henne. ville spöa henne x antal gånger! var dyngsur av svett när det var slut, för man hoppat så mycket.. bra träning ;) hähä. fick dock hålla upp mina jeans hela tiden, som jag höll på att studsa av! ja, det är nog dags att börja fundera på skärp? haha. hade gåshud under deras spelning och ska LÄTT gå på fler! ÖÖÖÖÖS!

hade en superhärlig kväll! var tufft att köra hem inatt. jag & malin fick turas om, medan tina sov som en gris. det är bra att inte ha körkort ibland. haha! kom hem vid 5 imorse och sov fram till 12.. tänkte hänga i min älskade soffa resten av dagen och ikväll inta gymmet. är väl den enda som kommer gymma en fredagskväll.. dessutom är de ju påsk. haha!

 

innan avfärd.

jag & tina fick varsitt påskägg av malin! ♥

påväg (:

tina & malin (:

jag.

röj från början till slut! JÄÄÄÄVLAR :D


Kommentarer
Postat av: jossefrugan

fin du var gumman <3<3<3pussss

2011-04-25 @ 08:35:17
URL: http://josephineriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0