FREDAG
jobbade i ingatorp 7-16.. bleh. var skittrött hela dagen & kunde knappt gå :| jäävlar vilken träningsvärk i baksida lår.. daaemn! har nog aldrig haft sån pain som igår. haha. allt gick i slowmotion.. men de e ju gött dä mä. längtar tills nästa pass imön! (:

hem, fixa, duscha, städa och fixa med frukt som jag bjöd på. sexpartyt var superkul! det var såå kul att träffa alla som kom (: underbara människor! fick mycket sålt också, så det var verkligen lyckat. vi skrattade mycket och allt var på topp. behövde verkligen en sådan kväll :) bilder kommer!
efteråt så skjutsade jag hem emelie till eksjö, så syskon hall hängde på. tack för sällskapet tjejor & TACK alla ni som kom igår och stöttade mig. tack för all feedback!

somnade med min mans röst i örat. väldigt mysigt.. behöver jag säga att jag sov som en gris inatt?

LÖRDAG

lite sovmorron fick man allt innan jag hämtade upp min tina. drog in till vimmerby, sprang runt i lite affärer. var på erikshjälpen. såg VÄRLDENS FINASTE SKÅP! älska! & för endast 400 pix. tyvärr så har jag inte platsen för det i lägenheten. annars hade jag inte tvekat en sekund ... jag hittade ett par sneakers där för 29 pix :P de ni. conversestuk på dom. ÄLSKAR DOM! kommer användas flitigt i sommar (:
hittade lite andra smågrejer, och baströjor & leggings. snålade ordentligt och är stolt över mig själv för det. blev bjuden på fika av tina. avnjöt en jättegod baguette med tonfiskröra på & en morotskaka (: mums! tina åt en räkbaguette och kladdkaka till efterrätt. släppte av henne i tuna hos sin karl, och jag fortsatte till hultsfred för storhandling på willys inför maj månad. så skönt att få det gjort.
på vägen hem åkte jag till ch & annsophie en stund & tjötade.. när jag kom hem så var jag helt död. vart borta i 7 timmar .. blööeh.

nu ska jag färga håret, städa undan alla sexprylar från gårdagen  & plocka lite.. sen blir det en film innan sängen. skiter i den där jävla majelden.. det regnar här i mariannelund, och jag ska njuta av ensamheten. imorgon ska jag jobba 8-16 & sen köra ett riktigt mördarpass med frugan på gym. sen ska jag äntligen få träffa min kärlek

ha en fortsatt trevlig kväll, kära vänner! hoppa inte in i elden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0