jobbade 7-14 igår.
sen sket jag i allt och drog hem till min man! välbehövligt. kommer inte ses på över en vecka nu, så det var vår enda chans å ses.
tog en lång promenad i det underbara vädret, såg på "sagan om konungens återkomst" eller vad den heter... och att få vakna upp i hans armar imorse är nog de bästa som finns.

sprang på min tokPT emma på promenaden och hon hade tydligen planer för mig.
jag förstod inte så mycket bakom alla hennes luriga blickar, men jag hoppas att allt går vägen, av de jag förstod som hon sa. det hade gjort mig miljoner gånger gladare. att träffa henne gav mig även nya krafter. jag har legat i lä med diet och träning en hel vecka. det var bara bra för nu är jag mer peppad än nånsin!!!!!!!
man behöver en paus från allt ibland. nu kör jag på - ALL THE WAY TIL' THE END.

ny vecka och nya tag. glöm mina ilskna och arga inlägg förra veckan. nu är jag glad och försöker vara det nu. ska börja med morgonpromenader innan frukost 7 dagar i veckan nu och sen gym på det 5 dagar i veckan, och såklart lite km på motionscykeln också några gånger i veckan. jag ska FAN nå mitt mål tills slutet av maj! jag vill va fin när jag åker till min sara i kristinehamn! därefter kör vi dom sista 15 kilona och jääävlar va jag ska kämpa! får sån energi av vädret! måste bara släppa tankarna på jobb och allt skit öht. jobbet tar sån energi ifrån mig. det är de sista jag vill.

åvisst ja! 5 maj ska jag gå vårruset i jönköping :) vi är 5 som anmält oss så vi åker upp tillsammans och det ska bli superskoj! hoppas på fint väder också och ett glatt humör. längtar!

jag ska fan chocka er alla å visa att jag klarar detta! så dä så!

emma, tack för att jag sprang på dig igår. du ger mig verkligen styrka och motivation bara av att finnas i min närhet! faaan va jag längtar tills imorgon!!!!!!!!! ♥
nu blire lite maaaod i magen och vila en stund. jobb ikväll 16-21.30 på vårdboendet i ingatorp. segt, för jag ska gå brevid, men ja, imorgon är jag ledig iallafall och jävlar va jag ska träna, städa och tvätta!

poss poss!

bästa träningslåten! PEPPAD or what!?


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag ska också springa Vårruset i Jönköping, sweetie pie! (; Jag springer för Rättvisemärkt. (; (: Puss på det!

2011-04-18 @ 17:49:02
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Sara

woohoo, visst får man nya krafter av det underbara vädret :) Jag ska springa vårruset i Karlstad 11 maj med kollegorna på jobbet :)

2011-04-18 @ 22:03:35
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0