"Stäng in din partner och din hund i bagageutrymmet i bilen. Öppna efter 30 minuter och se vem som verkligen är glad över att se dig. Gör dig av med den andra.."

HAHA, klockren!



OHOH, funny story! vart på gymmet nu. det var jag och en annan galning där. när jag har 2 jävla grejer kvar så blir hela gymlokalen BECKSVART! och jag bara "jaha?" .. haha.. bytte några ord med den andra token som var där, för hon hade fått leta sig ut från omklädningsrummet. det hade ju börjat ljusna ute så man såg iallafall lite ute i gymmet. i omklädningsrummet är det verkligen kolsvart för dom har inga fönster där inne.. hon gick, och jag var ensam kvar.. i ett kolsvart gym. underbart. började nästan lipa. haha! jag som är rädd för mörker också.. får ju för mig att det spökar där, så jag får ju typ.. panik. kör klart mina övningar i mörker (kändes väldigt wierd ska jag säga..) och försökte hitta mig till mitt skåp i omklädningsrummet, och försöka få med mig allt.. och sen fort som fan ut därifrån! helvete ..

båda 2 gångerna jag var där på morgonen har något strulat. får fan ringa och klaga inför den där snygga karln som har gymmet. gah! ingen bra början på morgonen.. kunde fan skitit på mig. gah!

nu ska man till jobbet. tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Haha, vad konstigt det måste vara att träna i mörker! ^^



Lycka till på jobbet! =)

2011-04-02 @ 10:47:09
URL: http://danielkl.com
Postat av: Laks

Den där historien går min pappa runt å säger typ varenda dag X) fast han har bytt ut "partner" mot "fru".. för det är ju bara frun som blir arg av att stängas in liksom? Lite vanligt kvinnoförtryck i skämtförpackning bara, haha X) men historien som du sa den är bättre i såna fall.. det stämmer ju X) haha :P

2011-04-03 @ 10:22:58
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0