ikväll brast ALLT på boxen.
sitter med rödsprängda ögon & bandage om min vad/fot. jag är allt annat än glad. kokar inom mig. har fått nog!
har fått nog av hela jävla eksjö kommun! fått nog av min horchef! har fått nog av att vara vikarie! fått nog av att behandlas respektlöst av massa jävla fittor och folk som har hög lön och tror dom kan behandla en hursomhelst! fått nog av den jävla skitlönen man får! fått nog av att vara på 5 olika ställen å jobba och känna sig som en idiot!

fått nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tänker fan inte va kvar som vikarie här längre. ska söka alla jobb som finns, bara jag slipper den här skiten. man lever bara en gång, man ska FAN inte behöva vakna upp dagligen och vilja dö pga sitt "jobb".. nä. fan heller.

orkar fan inte skriva .. är så jävla förbannad att jag skulle kunna kasta datorn och all jävla inredning jag har i lägenheten.. ska hoppa på ett ben i säng och sova och hoppas man fan inte vaknar upp imorgon.

trött på denna jävla skitvärld. orättvisa jävla värld..
malin, jag behöver dig nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0