fan fan fan fan fan faan..

hade på känn att mitt strul med synen innan kunde va början på en kväll med migrän. & ja, den kom som ett brev på posten. man blir alltid lika GLAD! jag som skulle ha en myskväll för mig själv, och cykla på cykeln och allt. jag vill bara lägga mig & sova tills imorgon bitti just nu, ärligt talat.

HATAR migrän och står inte ut med sånt. jag kan knappt blinka utan att bli tokig.. :( slängt i mig några värktabletter. ger det en halvtimma. annars blir de lite maod i magen & sen bädda ner mig :( får väl ta en sömntablett så jag slappnar av och somnar tidigt... :( fan! KUL FREDAGSKVÄLL!

vad gör ni ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hatar migrän! Hoppas du får en mysig kväll ändå gumman. Själv ska man också ha myskväll med mig själv :)

2011-04-01 @ 19:31:20
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0