jag är kär.

att sån kärlek finns. det visste jag inte. så fort jag ser på honom blir jag generad. jag fnittrar, som en 14årig liten flicka. fjärilar i magen. man kollar på mobilen hela tiden, i hopp om att han har skickat sms. man ser hans leende i huvudet & man kan inte göra annat än att själv le.

vem har sagt att den man är menad att vara tillsammans med, finns i Sverige? liten chans, med tanke på hur många människor det bor på detta runda klot.. något jag har lärt mig är att ingenting är omöjligt.

han bor långt från mig. 3000 mil.. om inte mer. spelar ingen roll. jag har aldrig sett något finare än honom, och mitt hjärta slår ett dubbelt slag varje gång jag tänker på honom. han har verkligen fångat mitt hjärta.

min kacem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0