heej.
idag var det en jävla skitdag. fyfan vilket dåligt humör jag var på. jag vägde ju mig igår. gick ju käpprätt åt.. ja.
hade bara gått ner 5 gram .. & 4 cm på kroppen. PÅ 2 VECKOR. vet ju nu dock va det berodde på, men jag blev ändå så jävla förbannad. har bara mig själv att skylla. var så arg och besviken på mig själv att jag nästan börja lipa igår.. ville slå sönder något. hörde självklart av mig till min PT .. och hon fick mig att se det på ett positivt sätt. det var ju faktiskt MINUS på vågen ändå. det är bara att ta nya tag! vi bestämde dock att ta vägning varannan vecka istället.

hände annat skit igår också. strul med lönen bland annat. tröttsamt. det är löst nu.
är hemma på timmar & ska tillbaka kl 16 till jobbet. ska jobba med nettan ikväll .. och dom andra är också bra! så skönt att det är ett härligt gäng man jobbar med iallafall! jag längtar mest tills 21.30 då jag får gå hem & ha ledigt i 2 dagar. imorgon bitti ska jag upp klockan 6. försöka ta mig ut på en promenad. klockan 7 - 12 har jag bokat tvättstugan. tvätthögen växer något sjukt! men skönt när man väl är klar. samtidit som jag tvättar blir de storstädning. jääävlar va det ska städas! :) efter 12 ska jag till min förra granne med bebisarna & fika. sen resten av dagen har jag min tina för mig själv. vi ska till hultsfred & storhandla mat och sen ska vi ha ost & kex-kväll & se på film. har min halva ätardag imorgon & tänka lyxa till det med lite ost. vart sugen på det i flera veckor.

nu ska jag lägga mig i sängen med min cosmopolitan & vila lite.




Kommentarer
Postat av: Maria

Men Emma! 4 cm på kroppen är ju grymt bra! Kämpa på! Antagligen bygger din kropp muskler ist så då märks det ju inte så mycket på vågen. Du är grym! Älskar dig! <3

2010-11-27 @ 16:46:55
Postat av: Sässy

jag håller också på och kämpar med min vikt och det är fan inte lätt, men jag brukar va inne på din blogg och kika och jag tycker du är duktig :> försätt kämpa

2010-12-01 @ 23:38:18
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0