anar nu varför jag stog still på vågen i söndags morse. måste förmodligen vart all vätska jag lagt på mig inför mensen. för idag kom skiten. HATAR MENS. usch! jag hoppas bara mensvärken kommer va lindrig denna månad & att den är över snabbt.
nej, jag kommer inte väga mig imorgon. väntar tills skiten är väck.

väntar på att tiden ska gå. box ikväll, förhoppningsvis. är tydligen många som ska gå ikväll, så vi hoppas vi får plats. ska ut med hundarna på en promenad nu & sen ta mig ett mellanmål.

& hur mår ni?

en av favoritskådisarna.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad är det för diet du går på? du får gärna ge lite tips:) kraam

2010-11-16 @ 14:07:50
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0