hallååå alla glada (:

huuu vilken dag det vart på jobbet. mycket känslor ... blev riktigt otäckt där ett tag. vill inte säga för mycket. susan, du vet att jag finns här & tänker på dig! jag hoppas allt blir bra snart igen!

annars har dagen gått i 180! tur man jobbar med ett bra gäng denna helgen iallafall. har ett av helg-gängen som är riktigt plågsamt att jobba med, om man kommer i fel "grupp"..
nu ska jag in i duschen snart & göra vé mig. ska på lite fest ikväll. ska bli kul att göra annat än att bara sitta hemma. händer ju inte så mycket här i lilla maaalund (; ska förbi ica & köpa gravljus & sen sticka upp till kyrkogårn' å tända ljus för min malin! kommer nog dock inte va ute så länge ikväll med tanke på att man ska jobba delad tur imorgon, & direkt efter jobbet sticka mot skavsta flygplats för att hämta upp tina & sandra. hur ska detta gå? huuuu..

ni får ha en underbar kväll! delar med mig av en av dom bästa festlåtarna.. den får alltid mig på bra humör! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0