har inte skrivit på några dar nu. har vart rätt dryga dagar. har jobbat & jag har fått kämpa hej å hå med att motstå frestelser på arbetet. en av mina jobbarkompisar satte sig breve mig i soffan på jobbet i fredags och slängde upp en kebabrulle på bordet. tack, E, tack! visst, det är mitt val att gå ner, men fan, alla på jobbet stoppar i sig massa sånt där skit hela tin. en annan satt & smäckte i sig en lussebulle framför ögonen på mig. jobbiga frestelser MEN jag stod emot dom. var rätt slut när jag kom hem ... jobbigt att stå emot massa godsaker. visst, man ska stoppa i sig sånt lite då & då kanske. men inte så ofta och så mycket att man går upp i vikt av det. man måste njuta av livet. fan, man lever bara en gång. men det var extra jobbigt igår eftersom kebabrulle har vart en av mina favoritgrejer... och även lussebullar.. morr.

ikväll har jag & josse avnjutit fruktsallad! mumsigt, må ni tro! har vart helt slut idag... och ONT. jävla mensvärk.. :( vi har badat och klippt hundarna, och även borstat tänderna på dom. haha. det var inte så populärt. sen har vi precis sett klart på "stomp the yard".. en av favoritfilmerna. aldrig fel med att spana in alla fina mörka läckerbitar! nu är det snart dags för sängen... imorgon är det jobb i 11,5 timmar.. jag kommer nog stupa i säng direkt när jag väl avslutat mitt pass.

godnatt på er, babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0