gouuddag!

idag är det dagen D. idag har jag börjat med mitt kost-schema. jag är verkligen peppad & tänker följa det noggrant. det svåraste kommer bli sötsuget. & längtan efter coca cola. men jag får hålla mig ifrån det, helt enkelt. snart behöver jag inte dricka den där skiten, för det kommer inte va lika gott längre.

gick upp rätt sent idag :\ var helt slut efter gårdagen och glömde sätta mobilen på alarm innan jag däckade. jag började dagen med havregrynsgröt. vispade ner 2 ägg-vitor i det, la i solrosfrön & pepparkakskrydda i det. åt det tillsammans med äppelmos (vilket är MYCKET godare än va jag hade innan: lingon) och självklart mjölk. har även fått lite vitaminer och grejer jag ska ta .. och koffeintabletter :) känner mig riktigt laddad nu inför att ta mig ut på motions-slingan.. tänkte ta 2,5 kmslingan idag. får bli att jag sätter på mig broddarna. jävla skitväder. uh. hoppas det inte är blask som igår bara... då blir jag tokig! (och blöt). solen skiner så vackert ute :)

ikväll ska man jobba 16-21.30. DET är jag inte pepp inför. fy! men när man väl är igång är det lugnt. ska även steka upp massa kyckling så jag har det klart några dagar istället för att stå å göra skiten samma dag.

näe, nu ska jag ut och bränna fläsket med bebisarna. så vackert väder ute! heja heja på mig själv!


jag för 6 år sen. de ni!


Kommentarer
Postat av: Emma

Go Ems Go Ems! :P Toppen att du kom ihåg äggvitorna i gröten, hade jag nog glömt skriva ner va? :) hihi. Superimpad att du planerar o ska göra storkok! Wihoo, detta kommer gå som en dans för dig!!! Stor kram

2010-11-10 @ 13:45:40
Postat av: Sara

Heja Emma! Du kommer klara det här fin fint! Älskar dig! <3

2010-11-10 @ 15:07:12
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Alexandra

Coca-cola Zero ftw! Dricker jag alltid när jag blir sugen på något under tiden jag går på diet. typ 0 kalorier! grymt!!

2010-11-10 @ 15:24:43
Postat av: Rebecka

Heja heja ems!! Du kommer att klara detta galant! Va fin du var på det kortet:) kram

2010-11-10 @ 22:53:03
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0