nu är mina små älsklingar hemma igen. & jag känner mig hel. U N D E R B A R T ! ska snart gosa ner mig med dom under täcket. ska upp vid 5 imorgon bitti. vägning, mätning, sen ska jag ut med hundarna en lång promenad i snön. saknat som fan att gå ut med dom, så imorgon ska jag passa på. har nya koppel till dom & reflexvästar. sen ska jag äta en god julfrukost i lugn & ro innan jag ska iväg & jobba 7-16.

har inte ens hunnit städa idag så imorgon när jag kommer från jobb ska jag städa & plocka undan de värsta. göra julmysigt & fixa julmaten mamma skickade med mig idag. så mys att få träffa mami & papi idag. jag vet inte hur jag ska palla en julafton utan dom...

imorgon kväll blir de att titta på "home alone" 1 & 2. ÄÄÄÄLSKAR dom filmerna, äta julgodis & bara kramas med mina 4 älsklingar. blir nog en mysig julafton ändå. måste ju ladda batterierna. ska ju jobba 7-21.30 på juldagen. oooh, how lovely ... eeeh.

nu blir det sängen. godnatt med er, kära vänner.

bild från 2007


Kommentarer
Postat av: josse

klart du måste testa tandkrämen, det funkar juh asbra juh!!! :)

haha märks att bilden är gammal, yoda ser ut som en bebis;) hihi, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSss

2010-12-24 @ 00:21:54
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0