status för kvällen: mår helt okey. jävligt ont i halsen fortfarande & snuvig. HATAR att vara förkyld. vill fan hellre ha feber i 2-3 dagar isåfall & sen bli av med skiten istället för att gå & snora i flera veckor framåt. förkylningar är så jävla dryga.

pengar på kontot nu igen då'rå. lär försvinna lika fort som man fått skiten, med alla dessa utgifter! tråååk, men jag är glad att jag kan betala alla utgifter nu, för mina pengar. det fanns en tid då jag inte ens kunde betala utgifterna. it kinda sucks. & jag klarar mig alltid ändå, på ett sätt eller annat :) behöver ju inte tänka på å köpa mat i januari iallafall . . .  & inte de närmsta månaderna efter de heller. hehe.

blev en sväng till vimmerby ikväll. tina ville köpa sina sista julklappar & jag ställde upp på att köra. jag spanade in grejer jag ska köpa i mellandagarna istället. eftersom jag & min lilla familj ska fira jul efter nyår ( för det är först då jag har tid .. ) så handlar jag grejerna då istället. vet exakt vad jag ska köpa till alla. & mina vänner vet att deras julklappar blir sena.

sitter & ser på "ung & bortskämd" . vilka snorungar dom är. jisses. speciellt den där blonda lilla fjollan paulina. hade tryckt ner henne som in i helvete om jag hade chansen! gör inte ett skit, och ändå har hon fått stanna kvar så länge. huu. orättvist. ja. & dessa jäkla knästrumpor .. som hon har till aaaaallt.

jag bryr mig om minsta lilla skitsak just nu för jag är så fett uttråkad. hatar att gå hemma & vara sjuk. mycket roligare att ha nå å göra på dagarna. så JAAA, jag stör mig på paulina & hennes fula jävla knästrumpor som hon har till ALLT! så dä så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0