hemkommen från jobbet för några minuter sen.. dagen har gått så jäkla sakta. är så less på det mesta just nu. speciellt jobbet .. kanske för det ska ske så mycket förändringar nu inom kort & jag är orolig att inte få det att gå runt när det väl ändrats. det suger att vara vikarie. vi har inga rättigheter. bara skyldigheter. mår fruktansvärt dåligt av att ständigt gå runt & oroa sig över hur mycket man får jobba varje månad. man slåss om tiderna med de andra vikarierna. funderar på att söka till andra arbeten.. & hoppas på de bästa helt enkelt. jag vet dock inte. är ju så bra här för jag kan åka hem på lunchen - käka & ta ut bebisarna. vet inte hur det skulle funka om jag får jobb nån annanstans.. usch. mår bara dåligt av tanken. ska inte säga för mycket heller... finns ju vissa som kommer tillbaka till jobbet efter nyår som jag ABSOLUT INTE vill ha med att göra öht. & det får mig att må ännu sämre.

nu ska jag ladda min lilla ipod shuffle med musik. träna lite styrka med hantlarna & därefter en kort promenad. det är rätt "varmt" ute just nu. är nästan nere på nollan. då börjar det väl snöa snart då'rå. great. som om vi inte har  tillräckligt med snö? dööööh. ska lägga mig i ett varmt bad sen, med en film. & sen blir det några avsnitt av jersey shore. älskar fan den serien. drama, drama, drama ;) pauly d är ju så gudars snygg. vet inte vart jag ska ta vägen. haha. vinnie är inte heller så ful. usch, vilken geek jag är. jaja, jag kan väl få drömma iallafall.

blir tidigt i säng ikväll. känner att jag behöver lite mer sömn. sov bara 5 timmar inatt & det har jag fått stryk för idag. igår gick jag ju som sagt hem från jobb. mådde inte 100 .. chocken efter olyckan kom nog igår. var helt skakis och allt bara snurra i skallen. fick gå in till vårdcentralen & kolla upp min nacke, för jag har haft ont sen jag åkte ner i dikehelvetet. så kom hem & gick å sov några timmar... och tog de lugnt. andades lite. tänkte mycket.

jag bara går & längtar tills måndag, då jag får träffa mina föräldrar! ♥ & på tisdag då jag ska väga mig & sen gå på julbord med jobbet på kvällen. & på onsdag ska jag få träffa min PT, och sen tar jag & tina vårt pick & pack mot falkenberg.. mycket att se fram emot nästa vecka. behöver komma bort från allt också känner jag. orkar inte med mitt tråkiga jävla liv nu.

så kan tiden gå lite snabbare, tack?


Kommentarer
Postat av: Emma

MASSA GOA STYRKEKRAMAR TE DAJ GUMS!

2010-12-05 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0