något som gjorde min dag idag när jag mått så skit var att jag fick supersöta meddelanden från angela och shiro. ett par utan dess like. jag har ju vart på jakt efter ett par gristofflor sen angela la upp ett inlägg om det i deras blogg. tyvärr fanns inte dom tofflorna varken i jönköping eller halmstad.. (JÄVLA SKIT!!!!) så jag frågade min vän om hon kunde köpa ett par åt mig & skicka hem till mig. så hon smsade mig när hon var inne på lagerhaus idag och skulle köpa dom till mig :)
jag trodde dock fel. det var inga gristofflor utan en grisTOFFLA. tydligen ska båda fötterna få plats i den tofflan, och man ska ha den framför tvn.. jahaja. dock kan jag inte motstå den. dessutom så har ju dom köpt den åt mig :) för att dom är så jädrans snälla, dom där 2 och ställer alltid upp när man själv bor i en skethåla där det inte finns nånting! ♥

bilder lånade från deras blogg :) så söta. haha!

 

angela spelade även in en video till mig.. tydligen är jag skyldig dom både halstabletter och annat eftersom jag gett dom svininfluensan ;) tss. PUSS på er angela och shiro. ni är underbara!!!!!!!! ♥



Kommentarer
Postat av: Angela

Lägger till dig på länkar på shingela :D lägg grna till oss <3, måste ha din adress :D

2010-12-15 @ 17:53:59
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Angela

OCH du är skyldig oss HALSTABLETTER :D elaka lille gris/svin med influensa ;)

2010-12-15 @ 17:56:18
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Sara

Va sött av dom! :D

2010-12-15 @ 18:04:34
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Sandra

Svar på inlägg:



hehe förstår inte jag heller..men jag klarade en vecka bara, för mitt heltidsjobb

gjorde så jag gick och var hungrig och hade inte alla krafter som

jag kände behövdes.. men jag gick ner ändå, bara av att äta frukost och middag på jobbet

på samma tider varje dag :) och att man rörde på sig en del. Så nu kör jag med att äta vanligt och träna zumba

varje dag istället :)



Okey, går det bra då? Har inte haft tid att varken läsa andras bloggar eller blogga själv! men det låter som ett bra sätt

att gå ner i vikt på. hejjar på dig! :)



och som sagt, hejjar på dig med! :D och nej man gör ju inte det.. man behöver stödet mer än man kan tro! hehe jo.. jag fattar fortfarande inte

hur jag kunde klara av 5 veckor i rad med cambridge...! självklart är envishet ett ord, annars får du skapa det :)



Förlåt för det sena svaret också.. men bättre sent än aldrig säger man ju =)



Kramar i massor

2010-12-16 @ 12:36:35
URL: http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0