hej på er mina kära läsare. nu är jag på lite bättre humör. fick mig lite sömn & har packat upp alla grejer jag köpt nu. eller ja, packat upp.. dom ligger över hela sovrumsgolvet. men snaaart ska jag ta tag i de också .. snart.

jag & min tina har spenderat 3 dagar där jag en gång för länge sedan bodde. (känns som en halv evighet) .. och varje gång jag kommer dit så är det som att gå runt på ett minfält. man är livrädd att stöta på den där jävla idioten. eller någon av hans vänner. eller hans föräldrar. hu. men jag lyckades hålla mig borta från dom denna gång.

vi åkte tidigt i onsdags morse. vi stannade först i eksjö. jag träffade min PT. pratade om det kommande året. är riktigt taggad faktiskt. så går runt & längtar tills 2011 nu så fläsket kan försvinna!
när vi väl var klara i eksjö åkte vi mot falkenberg. tog ett stopp i jönköping för att springa i affärer. vi kom till falkenberg runt 4tiden. tina var jättesjuk :| så den kvällen tog vi det lugnt. jag fick träffa min älskade maria (yaaay!) .. det var helt underbart! vi tog en kyckling-sallad ihop på stantons. mumma!

torsdagen var det tidigt upp för att åka till ullared. vid öppning var vi där. 8.00. vi var därifrån vid 11. var så JÄVLA drygt att gå där inne. jag fick dock tag i det jag ville ha och jag är skitnöjd! när vi kom hem var vi helt slut. så vi somnade en stund. kvällen i övrigt var väldigt lugn och skön. härligt!

fredagen spenderade vi med en marcus bakom kameran, & jag & tina framför den. lekte lite "modell" och vi hade skitkul ihop. tog både bilder inne & ute. är supernöjda med resultatet, och hoppas vi kan få stå framför kameran i vår igen! kom inte från falkenberg förrän 20tiden igår kväll. det regnade hela vägen hem & vi kom hem runt tolv inatt. & sen upp å jobba på det. LOVELY!

har iallafall haft underbara dagar & tack alla som gjorde dom underbara!!!!


Kommentarer
Postat av: Sässy

åh fin bild på dig :>

2010-12-12 @ 23:59:19
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0