gouddag.

upp kom jag idag också. kanske lite senare än va alarmet visade. mamma ringde & väckte mig & tjatade om både det ena & det andra. tror inte jag la något på minnet.
har VÄRLDENS mensvärk, men mensjäveln har inte dykt upp än. den är 2 v försenad.. vaaaar ääär den? någon som vet? det är hemskt. knarkar piller hela dagarna känns det som. skulle inte kunna stå upp annars.. min PT kanske vet varför den försvunnit? något som kanske händer när man går ner i vikt?

nu ska jag dra & julklappsshoppa lite här i lilla mariannelund. haha. ska hämta upp paket på posten & jag har lagt undan 2 stekpannor till mig själv. var dags nu, för min är så jävla gammal och utsliten. skabb.
sen åker jag mot målilla. möta upp mami & papi för att få tillbaka mina älskade hundar. ÅÅH va jag ska krama mina små bebisar. fan va jag saknat dom! sen hem, busa med dom lite & sen ikväll är det jobb som gäller.

jag har väldigt ont i halsen idag också & mår inte 100. men jag är inte den som ger upp i första taget. iiicke.
nu borsta gaddarna & ut i kylan. puss babes.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Visst har du haft problem med din mens varje gång du försökt gå ner i vikt? :S iaf så länge jag känt dig? Vill minnas att du hade sjukt kraftig mensvärk då när du, jag o Martina bantade ihop? O nu har du mensvärk men ingen mens? Så konstigt?

Väntar spänt på din PT's svar alltså, haha. Har aldrig varit med om det själv eller hört något om det :) men hormonerna förändras ju när man lägger om kosten, dom kanske är förvirrade helt enkelt? Annars blir ju anorektiker av med mensen när dom svälter sig men du svälter dig ju inte så kan ite handla om det!

2010-12-23 @ 16:14:14
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Ems

Du sa att du aldrig haft regelbunden mens, men har det någonsin dröjt 2 veckor mer än det brukar?

Kan vara omställningen med kosten, men du har ändå ätit så här i 2 månader o du ligger inte på extremt underskott, så jag vet faktiskt inte gums. Kolla gärna med kvinnokliniken...eller så e du på smällen helt enkelt!!! Hahaha

Kramis

2010-12-26 @ 18:23:18
URL: http://metrobloggen.se/shutthefkupandsquat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0