I'm back!
äntligen har jag min kära dator tillbaka, och den är som ny! roffe är en riktig stjärna som lyckades fixa min dator. är riktigt nöjd! MEN, mycket bilder försvann från datorn, pga dålig kommunikation, så bilderna från linköping när jag var på hoffmaestro är väck.. bilderna på förlovningsringarna är väck .. & massa annat som var rätt viktigt för mig :( det skär lite i hjärtat, för bilderna är viktigast för mig på datorn. tror det är det för många! fast det är inte lönt att sura över det. det gör inte att bilderna kommer tillbaka för det.

Planerna försvann..

idag är jag ledig.. sen jobbar jag fram till måndag eftermiddag nonstop. hade planer på att sova ut, åka & gymma, och sen städa/tvätta. tyvärr vaknade jag med världens halsont.. igår hade jag feber på kvällen .. så även om det tog emot tog jag beslutet att INTE gå till gymmet idag.. även om jag vill. Boo bad mig ta det lugnt & skita i städningen & bara ligga i soffan och va.. jag gör knappt aldrig sådant längre. jag har ett stressigt liv .. & jag får ångest när mitt hem är stökigt .. får se hur jag gör. ska hinka i mig massa thé iallafall & gå ut med hundarna nu.. resten av dagen får jag försöka ta det lugnt.

ha en fin torsdag, kära ni.


"varje person i ditt liv är en anledning till att du ska fortsätta och inte ge upp. dom är en stor del av din motivation."




Kommentarer
Postat av: jossefrugan :)

hey gums, ska vi träna ihop snart eller? måndag, =), skönt att du fått hem datorn=). PUSS

2011-05-12 @ 20:53:37
URL: http://josephineriksson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

förlovningsringar??? missat nåt?

2011-05-13 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0