hej kära ni.
sitter på jobb nu & ska snart hemåt. jobbat 5 timmar, ska jobba ytterligare 5 timmar senare ikväll. min dator är inlämnad för lagning förtillfället, efter att min man skulle va snäll & laga min .. men han gjorde det bara värre istället.. har bannlyst han från den nu. men jag överlever, så länge.

saker har ändrats, som ni ser. är VÄLDIGT LYCKLIG!
har inte tid med mer updates nu. återkommer snart igen (:


ps, & NEJ. peppan, jag är inte med i facket. ALLA behöver faktiskt inte va det. DÖH!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är väldigt vanligt att man inte är med i facket, speciellt bland unga människor. Jag har nyss gjort en analys gällande VARFÖR så många unga väljer att inte gåmed i facket.. kul skolarbete ^^ ;P

2011-05-09 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0