min man ♥


Kommentarer
Postat av: jossefrugan=)

hey gums, jag messar dig från nätet imånbitti och kollar om du jobbar=) skulle avra kul att gymma imån, tänkte vi kunde köra ett jävla bra pass imån sif, är taggad till tusen fan! vill så gärna gymma imån, jag hoppas verkligen du inte får hoppa in och jobba! :( är kul att vi kan vara med, men tänkte vi kör styrka en timma, hårt som fan! Sen kondition en timma, vill du inte köra kondis kan du väl kankse sola under tiden jag gör det??? el så springer jag en timma när jag kommer hem sen isf...hoppas du inte jobbar:( messar imån älskling! <3 pusssssssssar!

2011-05-07 @ 22:05:05
URL: http://josephineriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0