lagom duktig man känner sig, att ta tag i sig själv & dra till gymmet kl 20 en fredagskväll, när dom flesta andra festar eller sitter i soffan med en påse chips. var länge sen jag kände mig så pass duktig. frugan hängde på också, och det blev lite av mina favoritövningar med både ben och armar.. men kändes verkligen att man inte gymmat sen söndags.. fan va svag man blir. sinnes..

sitter i min teletubbiedräkt nu .. (som jag kallar de..) och ska ta min proteindrink. har precis duschat och är JÄVLIGT sugen på sängen, kan jag tala om. imorgon ska jag äntligen få hämta hem mina små glin, och nu kommer jag verkligen ta fler powerwalks än jag gjort innan. kanske blir att jag tar bort 2 gympass i veckan och lägger till mer kondition istället. vi får se. jag har mina mål och jag ser dom tydligt framför mig nu. FOKUS!

imorrn ska man, som sagt, hämta mina små älskade glin i målilla där jag ska möta upp mina föräldrar vid 11 cirka.. sen blir det jobbet 12.30 - 17.00 (cptider..) & därefter ska jag iväg till ann-sophie som är söt och ska byta från vinterdäck till sommardäck.. (jaaa, jag har kört olagligt tills imorgon... så hoppas inte polisen står och gömmer sig nånstans när jag ska hämta hundarna) .. så hon ska visa mig hur man gör. haha!

därefter blir de en lång powerwalk med hundarna. tänkte ta 5an på motionsspåret & sen mysa sönder mina älskade.. kommer bli så underbart att få sova med dom igen! längtar!

& jag kommer sova som en gris inatt nu när jag tränat. duktig ems. *klappar mig själv på axeln*



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gick till badhuset och simmade igår kväll, duktiga vi är som inte sitter med chips påse utan tränar istället :D

2011-05-07 @ 16:14:00
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0