idag skulle jag...

- storstäda.
- tvätta.
- rensa bland papper.
- gymma.
- jogga runt 2,5 - slingan.
- se på film.


istället blev det att jag ..


- låg på soffan med halsont.
- hinkade thé.
- kramades med yoda, lady & mini.
- ätit glass för att kunna svälja.
- sett på x antal missade bigbrother avsnitt..


& nu blir det eurovision song contest, men tittar bara fram till sång 8, vilket är sveriges nummer, sen blir det en dusch och sängen. orkar inte lyssna på alla skitlåtar som tävlar om att komma till finalen på lördag.. jobb nu i 4 dagar. hoppas min hals inte blir sämre. på måndag efter jobb - tisdag kväll ska jag hem till Boo.. saknar min fina man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0