sitter här - nytränad, och äter jordgubbar (tyvärr inte svenska, men goda ändå).. sträckte min jävla lårmuskel på boxen så kunde knappt gå upp för trappen när jag kom hem. TYPISKT! nu när min fot läkt, så ska man skada nå annat .. osis. annars var det ett jävligt bra pass. körde me enda killen & han är jävligt bra på att peppa en. det är dom flesta där, dom är underbara. vår tränare var malin idag och henne gillar jag. ser INTE fram emot när vi har anna.. hmpf.. mindre rolig människa.

 

blir snart bingen. imorgon ska man upp tidigt, iväg till gymmet för ett hårt pass, och sen till hultsfred för att storhandla inför april månad. hem och rensa/städa för de orkade jag inte göra hälften av idag.. och på kvällen kommer mannen. mys i massor. ska hyra film och bara ta det lugnt :)

 

måste bara säga till er - jag köpte assköna mysshorts igår på H&M.. FYFAN jag älskar dom! assköna och sitter sådär löst och fint som jag gillar't. bor i dom typ .. så jävla mysiga! ska fan köpa ett extrapar så jag har när jag gått ner för mycke i vikt så dom inte sitter uppe längre.. eller slitit ut dom gamla ;) anyway, ett tips bara. ASSKÖNA :) älskar dom.

H&M, 149 pix. finns i grått & någon ful lila färg ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0