gaaah, va jag är trött nu ikväll. funderar på att lägga mig redan nu .. skulle va underbart, men vill prata med min karl lite..

haft en toppendag. började dagen med gymmet. bästa som finns! nu är mina muskler sådär härligt hårda och spända igen. när jag kom hem drog jag ut på en timmes powerwalk i blåsvädret med doggisarna. bort med blåsten. fiiiifan va jag är trött på den.. därefter blev det senaste avsnittet av BB, sen drog jag in till eksjö & hämtade tina, och vi begav oss till hultsfred, mötte upp malin & handlade maaaassa frukt & gotte till exotiska plankan. namnam! var supergott och vi har haft en underbar kväll. skrattat som fan .. :) super! så nu blir det kära tvn en stund & sen sängen. upp klockan 5.00 imorgon. powerwalk & sen jobb 7-14. sen gym, städa & tvätta. göra så mycke som möjligt så helgen kommer snaaaabbt!

puss & godnatt på er, kära läsare ♥

TACK alla ni för era fina ord om hur duktig jag är ... NI får mig att vilja fortsätta.

ni är underbara. och SUPERTACK till min PT. du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Ida

Får man inte andas? Kommer dö på kuppen haha :)

2011-03-24 @ 07:01:07
URL: http://dunderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0