vill bara säga till er att NI ÄR UNDERBARA!

senaste dagarna har jag fått MÅNGA mail om hur mycket jag inspirerar dom att själva gå ner i vikt och ta tag i sitt liv och träna mer, bli nyttigare osv osv.. jag är SÅ GLAD över att jag kan inspirera så många! det får ju mig att vilja bara köra på ännu hårdare också! jag älskar när ni peppar mig. jag blir så otroligt glad över era ord. så jag säger bara, fortsätt som ni gör. ni är bäst och tack för att NI FÅR MIG ATT VILJA KÖRA ÄNNU HÅRDARE för att nå mitt mål!

tack!

PUSS PÅ ER ALLA KÄRA LÄSARE DÄR UTE!


Kommentarer
Postat av: Maria

DU är underbar! Och du är så enormt duktig! Jag är så stolt över dig gumman! <3

2011-03-30 @ 09:37:27
Postat av: D i v a

du är bäst, HEJA HEJA!

2011-03-31 @ 18:44:01
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0