jobbat 7-12 idag, vart på ica & hämtat ut mina "only one"-piller som jag blev tipsad av elias att ta dagligen. tack!

vart på gymmet. det var riktigt tufft idag för min kropp.. för de första har jag dödens träningsvärk i magen efter onsdagens magövningar .. + svinont i låren. inte nog med det, en jävla skitunge tappade 20 kg på min fot när han skulle öka i vikter.. klumpiga satans skitunge. blev alldeles röd i fejan och trodde att alla små ben i min fot hade krossats. kändes så, iallafall.

(TACK KATTIS för att du såg de ljusa i detta. hon sa att det är ju ungefär så mycket jag tappat i vikt. så hon tyckte de va lite småkul att den vikt jag tappat studsade mot min fot ..) hahaha.

jag som är envis som en åsna fortsatte passet iallafall, och nu känns det knappt. är lite blå dock och lite svullen, och får vila den under helgen (hur jag nu ska lyckas med det..) har även legat i solariet & kom hem för en stund sen. kände att jag behövde få andas lite innan jag ska in i duschen & sen börja packa. ska försöka komma iväg innan 17 .. tar ju lite mer än 1 timma hem.

ikväll blir det mys. ska se på film och bara njuta. imorgon är det formcheck, och jag väntar med spänning. I HELVETE om det inte hänt något på vågen.. dööö döö dö! är sista gången på ett tag jag ska stå på den nu så vill gärna se NÅGOT resultat.. även på måttbandet. vi får väl se. nu ska jag studsa in i duschen! heypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0