Jag har insett att min senaste kyss... gav mig fjärilar i magen ♥
Jag lyssnar på... mitt hjärta.
Du mår bäst när du... precis avslutat ett träningspass. endorfiner ftw!
Stockholms bästa stadsdel är... ingen? göteborg vinner med hästlängder.
Jag pratar... lite för mycket ibland.
Jag älskar/tycker om... mat!
Min bästa vän(ner) är... få men noga utvalda.
Min första riktiga kyss... var på fyllan och inte bra!
Jag avskyr när folk frågar... om pengar.
Kärlek är... syre, solsken och allt därmellan.
Någonstans, tänker någon... på mig såklart.
Jag kommer alltid att vara... mig själv.
Jag är hemligt förälskad i... taylor lautner & jake gyllenhal.
Sist jag grät var... nu i veckan tror jag. känslig ..
Min mobiltelefon är... DUM I HUVUDET.
När jag vaknar på morgonen... snoozar jag alldeles för länge..
Innan jag går och lägger mig... pussar jag alltid sönder mina hundar så dom blir irriterade på mig. haha.
Just nu tänker jag på... morgondagen. min hemfärd. saknad. D.
Bebisar är... högljudda å luktar bajs.
Homosexuella är... lika mycket värda dom också. bögar är härliga människor! haha :)
Blondinbella är... ambitiös.
Ikväll ska jag... köra hem till min lägenhet & mina kissemissar. se på big brother & prata med min man.
I morgon kommer jag... åka till göteborg med min bästa vän tina, spana in göteborgare & shoppa.
Jag vill verkligen... nå mitt mål till augusti.

Kommentarer
Postat av: SSÄÄSSYY

presic, men det känns sjuk jobbigt nu alltså usch :(

2011-03-27 @ 15:41:23
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0