haft ett helvete på jobbet! skulle jobba 7-14 men fick jobba över till 16. vi var 2 man för lite, och jag var nere i diket med jobbebilen på morgonen och fick sitta fast ett bra tag innan dom kom och drog upp mig. ingen lunch.. kaos, kaos, KAAAOS! har skitont i ryggen nu så ikväll ska jag tvinga D att massera mig.

ska snart iväg till eksjö nu. jag och D ska på bio i jönköping ikväll. "the figher" :) skönt att vägarna är fria nu iallafall.. imorse kröp jag i 30 km/timmen. huhu.. ska bli mys med bio. länge sen jag gick på bio nu. stannar hos honom till imorgon eftermiddag. ska bli skönt med en LEDIG helg! min rygg behöver de. jag med.

ha en fin fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: D i v a

Den är sjukt bra! Jag & Calle skuggboxades hem hela vägen typ :P ! hahahaha ; )

2011-03-19 @ 11:04:03
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0