jäääävlar va jag tog i på gymmet. trodde ärligt talat jag skulle SPRICKA! HÄÄÄRLIG träningsvärk jag kommer ha imorgon får man hoppas! ååååh jag bara ÄLSKAR att gymma. me so happy happy happy!

denna dag har verkligen gått i 220! shiiit.. när jag hade gymmat klart så solade jag, och sen gjorde jag ärenden i vimmerby & därefter hämtade jag stuff hos frugan, å därefter storhandling i hultan.. kom hem & började städa. och jävlar va det är rent nu! har flyttat om på lite grejer och flyttat ner saker till förrådet osv. jag älskar ju att inreda och ändrar mig ständigt.. både på gott & ont. nu får jag dock lugna ner mig lite! har inte pengarna till ny inredning iallafall. väntar på soffbordet jag ska få av min kära PT.

nu ska jag slänga mig in i duschen. min karl kommer om en timma :) så ikväll blir de massa film i soffan. gooos! så jag kommer va OFF härifrån nu så länge han är här.

ha en fin onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: D i v a

TACK :) jag ska ha den på revbenen. GAAAH! kommer dö. men det får jag stå ut med ;) ! hehe. Nej, har tänkt på det också. Så ska inte göra det, tack för att du sa till mig <3 ! I love you <3

2011-03-31 @ 18:39:30
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0