aggressiva ems är i farten idag. för lite sömn och vaknade av irritation, rent allmänt. jag brukar vända min aggressivitet till något bra. får alltid MYCKET gjort när jag är sånhär, och jag håller på & fyller min mage med gröt at the moment & ska snart iväg för ett hårt pass på gymmet. har längtat fan sen i fredags, då jag var där sist. får hoppas min lårmuskel är snäll mot mig idag bara.

gymmet - sola - till frugan & hämta massa sket och lämna sket också - storhandling - storstädning .. ja, jag har skrivit en liten komihåglista för mig själv så jag har koll på allt, så inget blir glömt. älskar komihåglistor för jag känner mig så duktig när fler & fler saker blir överstrukna! hähä.

nähä, äta upp resten av all gröt och sen på med mysbrallisarna & som ett skott till gymmet! åååh så underbart. ha en fin dag i solen, folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0