här är beviset på att jag kämpat som en gris sen 8e november.
är så jävla stolt över mig själv. nästan - 20 cm runt midjan bara.
och mer ska det bli. har ett stort mål att komma till tills augusti.
och jag kommer klara det, för jag är så jävla bra!!!!!!!
känns som centimeterna rinner av mej just nu .. det minskar dag för dag.
har ju en jävla resa tills jag är nöjd.. men jag ser i spegeln nu
hur mycket jag tappat runt midjan.. helt sjukt..
men ja, jag ska låta bli måttbandet och bara ta mått varannan lördag,
men jag ville bara visa er ;)

kan ju säga att det märks som faaan på kläder!

GO EMS, GO EMS, GO GO GO EMS!

Kommentarer
Postat av: Ems

DU E BÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!



Kramis

2011-03-23 @ 15:51:40
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com
Postat av: Sara

Du är så jävla bäst gumman. Är så OTROLIGT stolt över dig! LOVE YOU! <3

2011-03-23 @ 18:58:21
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0