ska börja med att säga att "due date" som jag såg igår var sjukt roligt. fan va jag garva! ännu en film att köpa till sin filmsamling!

gick tillbaka till jobb idag. gick väl sådär. kändes som jag fortfarande hade feber vissa stunder, och jag drog på full kyla i bilen när jag var med matväskor uppe i skogen.. vart yr och konstig hela eftermiddagen. det är dock bara att ta nya tag! är så jävla lack för jag missar boxningen ikväll. fullbokat, MY ASS.. fan.
funderar på att bege mig till gymet imorgon bitti. jag måste dock tänka på det en stund till, men min kropp blir tokig på detta. det kryper överallt.. huu..

är så frustrerad på vissa personer också. jisses, mogna upp och sluta lipa. pinsamt..

nu ska jag gå och få något gjort. vi får väl se om jag lyckas. opepp idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0