igår så brände jag över 2000 kalorier, enligt min kära cardioworkout-app på mobilen. jag tränade i 4 timmar sammanlagt. kan ju tala om att jag har go träningsvärk idag! what a feeling!
gymmet på morgonen, sen 45 minuter på cykeln, sen powerwalk med tina & därefter 75 minuter boxning. jag vara nära att kräkas.. huuu. träningsvärk i lår, rumpa & magen mest idag. älskar't! kan bero på andra anledningar också. haha!

efter boxningen så åkte jag hem till hjärtat. längtade efter en varm dusch men eksjö bostäder eller något hade ju stängt av varmvattnet eller något så fick en iskall dusch. hemskt! HATAR att duscha i kallt vatten. självklart kom ju varmvattnet tillbaka 5 minuter efter jag var klar.. hmpf. hade iallafall den bästa natten med honom hittills & det finns inget bättre än att vakna upp med honom. åt en mysig frukost ihop imorse innan han skulle iväg till jobbet.. vet inte när vi ses nästa gång :(

eftermiddagen idag har jag spenderat med min fruga i vimmerby. vi har kollat lite i affärer & jag hittade en skitsnygg vårjacka på rea .. haft ögonen på den ett bra tag, men den har kostat runt 500 kronor .. nu låg den på halva priset, och självklart slår man till. köpte 2 BHar också, vilket var på tiden, då jag inte köpt BHar på en evighet... lever ju fan i sportbh nu förtiden. äntligen köpt min efterlängtade väska också som jag ska ha som träningsväska tänkte jag. avslutade med en powerwalk runt vimmerby med solglasögonen på & massa skitprat, som vanligt. vädret har vart helt underbart idag. riktiga vårkänslor!

nu är jag helt slut & jag har fått ont i halsen & det värker i mitt ena öra :\ är rädd att jag ska bli sjuk, vilket jag varken har tid eller råd med just nu. får hoppas iallafall öronvärken är bättre imorgon. jobbar dubbelpass, så det behövs.. :( jobbar 7-13 & sen tillbaka 16-20.30. därefter blir det gymmet innan läggdags. fullt upp, hela tiden! nu blir det gos med katterna framför måndagens avsnitt av big brother på elva.tv .. sängen om en stund.

frugan & jag i göteborg hösten 2010 på volbeat.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så grym gumman! <3 Jag är så imponerad av dig och inspirerad att till och med jag försöker gå ner mina sista guide kilon :) Saknar dig! <3

2011-04-06 @ 20:52:48
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0