det är verkligen ingen höjdare att jobba 13-21.30 med världens ryggvärk :| vet inte varför jag har så ont, men ibland har jag ont för jag har sovit för länge. sov fram till 12 idag. behövde verkligen det, för min sömn under natten har vart kass. vaknat miljoner gånger... dessutom så fick jag yrsel och världens migränattack runt 17tiden, och det håller fortfarande i sig en del .. fick några värktabletter av min arbetskamrat och jag vilade på soffan mellan 2 vårdtagare, så det hjälpte lite.

jag blir så glad när jag får jobba i mariannelund, där jag hör hemma. denna helgen var det helggäng 2 som jobbade, och dom är de bästa. kramats massor med dom, som den nallebjörn jag är, och haft så trevligt! berättat om allt för dom om ingatorp och om hur jag mår.. vissa av dom har inte sett mig alls mycket.. när dom fick se mig i korridoren sa dom "titta. här kommer en mindre och brunare emma" haha :) dom är verkligen imponerade av mig, och deras ord hjälper mig så mycket! älskar mina arbetskamrater!!! (de flesta iallafall..)

tror migränen kan va pga jag spänner mig inför jobbet imorgon, i ingatorp. ska jobba där 7-10 & sen 14-21.30.. och det är inget jag alls ser fram emot... men bara bita i de sura äpplet. på måndag är jag iallafall ledig!

nu ska jag ta mig ett glas juice och lägga mig och se klart på "the other guys" som jag påbörjade igårkväll. sen blir de bingen.. puss & godnatt kära ni.


Kommentarer
Postat av: Sara

migrän suger!

2011-04-10 @ 22:10:49
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0