- perfekt sätt att starta min lediga dag på?
en PW på motionsspåret. första rundan för i år! är SÅ LYCKLIG över att man kan vara där igen. väntat en evighet på det känns det som! och vilket jävla väder! nästan så jag vill göra ett gläjeskutt! :D

det roliga var att det kändes att man tränat & slitit som ett djur, för förra året (gick sista rundan nångång i november..) så kände jag mig mest stor och klumpig. det var helt annat idag. man känner verkligen att styrketräningen och att byta kost har gett STORA resultat. man har blivit mycket fastare på kroppen, smidigare.. allt är så mycket enklare.

förra året gick jag 2,5an med en tid på 42 minuter.
idag gick jag den på 30 minuter. & jag gick ändå jävligt snabbt.


så jävla kul att man märker resultat på tiden också! det var inte direkt jobbigt heller. backarna är fan dödsjobbiga dock. fyfaaan va det känns i vader, lår och rumpa .. men det är väl meningen. men åh va jag lät när jag skulle upp för dom! hoppas ingen hörde mig. haha!

är RIKTIGT GLAD över detta! att jag märker sån skillnad! woho!
nu ska jag äta min frukost.. väldigt sena frukost. haha. sen blir de storstädning och tvättning.
och ikväll är det boxning! ska hålla mig borta från boxningssäcken dock. hmpf.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan tänka mig hur du stönade när du tog dig upp för backen :P

2011-04-19 @ 19:06:08
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0