hm. argt inlägg igår. är fortfarande rätt arg om jag ska va ärlig, men fick ut en del aggressioner när jag pratade med D.. han fick mig att lova att jag skulle skippa gymmet idag. jag ville gå ändå för .. ja, man kan ju träna överkroppen! han sa att jag måste vila helt, vilket gör att jag blir skogstokig, men jag är skadad nu och måste tänka på mig själv.. även om det tog emot att lova.

ingen powerwalk. kan inte cykla på motionscykeln.. inget gym. jag dör fan.

jag pausar lite med bloggandet några dagar. måste tänka över mitt liv. detta med jobbet drar ner mig totalt och jag vill dagligen ge upp allt detta med vikten .. man hittar inte motivationen när man mår så pissigt .. jag tänker aldrig ge upp, det LOVAR jag ER! jag vill dock hitta glöden jag så länge haft nu sen jag började tappa kilon... men den har försvunnit sen det nya har börjat på jobbet.

måste tänka på vad jag vill med mitt liv. vad jag måste välja bort för att må bättre. vad jag måste göra, för att jag ska hitta motivationen och livsgnistan tillbaka, för den har försvunnit. ni kanske tror jag är glad när ni ser mig, för jag ler, men det är för jag försöker va trevlig mot folk ändå... oavsett humör.. för jag vet hur mycket ett leende kan göra.

ska ta en dusch och städa lite här nu, och sen hämta ut ett paket på ICA med kläder från H&M.. kanske det jag behöver nu. lite kläder.. det gör mig alltid glad. ska gå brevid ikväll på vårdboendet i ingatorp. seeeeegt men det får gå..

I see you soon then.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig <3

2011-04-13 @ 18:30:53
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0