ny vecka, nya möjligheter och jag kommer närmre mitt mål hela tiden.
bara EN dag kvar. bara 9 timmars jobb, sen får jag va ledig & sova!

jobbat 20 timmar i helgen.. rätt tufft, då man jobbar 7-12, går hem & sover, och sen kommer tillbaka vid 16 och jobbar till 21.30 .. och sen på't igen dagen därpå. var död igår kväll men kunde inte hålla mig från att ringa mitt hjärta så låg och pratade i 1 ½ timme.. när jag väl somna var klockan runt 00.. och upp igen vid 2.30 för att skjutsa några vänner till nässjö station.. jag kom hem igen vid 5, och har sovit en timma till. sitter nu med frukosten påväg ner i maogen. idag ska jag jobba i ingatorp.. :( fy! bara gilla läget dock.. vid 16 går jag av, och då ska jag hem och sova arslet av mig, och sen till gymmet ikväll runt 20 och pumpa lite.. sen hem igen & sova.

imorgon ska man städa av lite. ta en lång promenad. på kvällen är det boxning och sen ska jag sova hos min fining. jag saknar ihjäl mig efter honom så vi bestämde inatt i telefon att vi ska ses imorgon efter jag tränat, för vi båda är lediga på onsdag. längtar längtar LÄNGTAR! tokigt vad kärlek kan göra med en .. hihi.

nä, nu blir de borsta gaddarna och släpa mig till jobb. är JÄVLIGT TRÖTT :( huhuuu.. ha en fin måndag vänner.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får en bra dag gummsan! <3

2011-04-04 @ 08:03:28
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Maria

Kärleken är underlig och underbar! <3

2011-04-04 @ 09:29:36
Postat av: unicorn.

Var med i chansen att bli "Kvällens blogg."

Gratis länkning o aa, autoreklam :3

http://unicornfarm.blogg.se

2011-04-04 @ 17:49:07
URL: http://unicornfarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0