- Bild 1 - guldig liten väska, 15 kronor.

- Bild 2 & 3 - Lila Converse strl 38, knappt använda 150 kronor.




- Bild 4. rosa liten platt-tång, bra för dom med tunt hår eller som har lugg, 50 kronor.

- Bild 5. vit kuvärtväska, oanvänd, väldigt fin 30 kronor.



- Bild 6. Blå byxor i jeansstuk Divided strl 42 (är VÄLDIGT SMÅ i storleken. strl 42 passar den som har 36 annars..) 60 kronor.

- Bild 7. Jacka för hundälskare, med myckor fickor för hundgodis och dylikt, vattentät. Svart & grön med reflexer på baksidan, strl XL men VÄLDIGT STOR! knappt använd. 400 kronor. nypris 900 kronor.


- Bild 8. Pikétröja i grått, svart och vitt. Strl M. Nästan oanvänd. 50 kronor.

- Bild 9 - Grå mysbyxor som går till knäna ungefär. Oanvända, i storlek L, 40 kronor.




- Bild 10. Blått träningslinne i storlek L, oanvänt, 20 kronor.

- Bild 11. Rutigt träningslinne med snörning nertill, storlek XL, men väldigt tajt ändå, enligt mig. Kanske passar dom som har storlek M eller L. Skönt att träna i. Använt typ 1 gång.  40 kronor.

- Bild 12. Vit tröja med tryck med luva och ficka på magen. Väldigt tunt och skönt, oanvänt. Storlek XL, men är mindre än XL.. 40 kronor.

- Bild 13. Vit tröja med Simpsontryck på. Strl 38. Använt enstaka gång. 30 kronor.

- Bild 14. Röd marwintröja med luva. Väldigt skön. Storlek L. 30 kronor.



- Bild 15. byxor med dragkedja nertill på baksidan av byxorna. lite udda material. knappt använda, storlek L, 40 kronor.
- Bild 16. Tröja från Vera Moda, storlek XL, oanvänt. 40 kronor.

- Bild 17. Tröja med tryck på, som går ner över rumpan, väldigt stort! oanvänt, strl XL. 40 kronor.

- Bild 18. Svart tröja med röda ränder från Gina tricot. använt fåtal ggr. 30 kronor.

- Bild 19. Svart väska i skinn, med mycket utrymme i. väldigt bra väska, men jag använder aldrig sånna väskor längre så känns bara onödigt att låta den ta plats. 80 kronor.



- Bild 20 - linne från gina tricot med tryck framtill. storlek XL, använt någon gång, 30 kronor.

- Bild 21 - lite udda linne, i grönaktig färg som man kanske kan träna i, strl XL, 30 kronor.

- Bild 22 - Klänning i 80tals-stuk.. i turkost. liten fläck på, men kan säkert tas bort av den händiga. storlek XL men passar även den som har storlek L, 50 kronor.

- Bild 23. Rosa t-shirt i storlek XL, knappt använd, från New Yorker. 40 kronor.

-



- Bild 24. Rosa adidashoodie med luva, strl 38, knappt använd. 250 kronor. Nypris 700 kronor.

- Bild 25. Gröna adidasbyxor i storlek XL. knappt använda. 200 kronor.



om jag ska skicka klädesplagget betalar du frakten.

Kommentarer
Postat av: Sara

ta med dig de lila converse skorna när du kommer hit så får jag pröva? jag har ju storlrk 38/39.

2011-04-25 @ 16:39:30
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Kattis

Men GUD! :| Jag vill också ha skorna, om inte Sara vill ha dom så skicka dom hiiit. Sen vill jag ha bild 11 och bild 16!

2011-04-25 @ 19:52:49
Postat av: Ida

Jag vill ha din baseballjacka som Malin lånade, ska du inte sälja den ?? Det tycker jag hehe :D

2011-04-26 @ 21:48:04
URL: http://dunderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0