DET RÄCKER NU!

idag fick jag flippen. lackade ur totalt. vi vikarier är inte värda ett skit. vi pratar för döva öron. vi är kommunens små marionettdockor som dom kan leka med och köra med hursomhelst.. dom kommer fan inte ha några vikarier kvar snart om dom fortsätter såhär. dom har sagt sitt inne på kommunhuset i eksjö, men då kan dom räkna med att inte ha kvar oss sen heller.

om jag hade 100 000 på kontot hade jag bett dom dra åt helvete, speciellt min chef, och slutat direkt. levt på det jag hade tills jag hittade ett jobb där man känner att man är värd något.. jag orkar inte mer. har inga krafter kvar. vill bara försvinna!

inte nog med det. HORBILEN har börjat bråka.. och det är ju så UNDERBART när man ska besikta den nu snart & man fick sämsta skitlönen denna månaden. va glad man blir då.. jaja, man går ju ner i vikt om man inte äter något iallafall, för de lär jag inte ha råd med om bilen ska lagas..

skjut mig.

Kommentarer
Postat av: jossefrugan;)

:´( pussssss gumman!

2011-04-27 @ 23:55:41
URL: http://josephineriksson.blogspot.com/
Postat av: Säässyy

förstår hur du känner, sådär känner jag också :( fick veta att ja inte får jobba mer än till 10 juni :( så ja är arg och ledsen. usch

2011-04-28 @ 20:49:22
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0