jag har gjort ett val nu, som jag tänkt på MÅNGA gånger, men inte vart redo för det.
kanske är det att en ny kille kommit in i mitt liv, som verkligen gör mig lycklig, eller är det bara att jag kommit så långt i livet att jag inte tänker låta en sånhär sak påminna mig om de hemska åren med honom...

jag ska panta in förlovningsringen .. och även hans förlovningsring som han hade. dom bara ligger & skräpar. varför inte panta in det istället och få pengar för det. vill inte ha dom ringarna liggandes längre.. nu är de ut med dom. ska lägga på brevet idag så snart får man lite extra klirr i kassan, vilket jag behöver inför maj, då min lön verkligen SUGER som jag får denna månad :| knappt så man klarar sig fan.

är redo för detta nu, å det känns underbart. för andra är de bara 2 ringar, men för mig är dom så mycket mer än det...

ringen finns på kort iallafall, och jag minns de inristade bokstäverna i ringarna så väl. det enda jag behöver är minnena, åtminstone dom fina.




Kommentarer
Postat av: Sara

starkt gjort gumman! mkt bra val :)

2011-04-25 @ 15:25:30
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: jossefrugan

love you <3<3<3...Du gör helt rätt! Puss

2011-04-25 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0