hu. jävla 1 april. försökt undvika folk hela dagen bara för jag vet att folk ger sig på mig, eftersom jag är så lättlurad. haha! tog en låååång sovmorgon idag.. nästan för lång, och begav mig sen till gymmet ♥ är inte så nöjd med min insats där idag eftersom det var snorpackat av massa skitungar som skulle bygga på muskler även om dom är alldeles för små av det. kunde knappt röra mig där inne... försökte göra allt jag brukar göra, men allt tog dubbelt så lång tid eftersom man fick vänta på maskinerna.. men fick det viktigaste gjort, och det är bättre än ingenting.

har problem med synen just nu. började för 20 minuter sen.. det "flimrar" framför mina ögon och jag ser inte riktigt allt på skärmen .. :/ vet inte vad det är, men ska lägga mig och vila en liten stund & hoppas det går över, och ta en frukt.

ska plocka lite här & där i lägenheten sen, och sen blir det förbereda matlådor inför helgens jobb. ska jobba 7-21.30 både lördag & söndag så det innebär att jag måste inta gymmet vid kl 5 imorgon bitti & på söndag morgon så jag har det gjort för dagen sen. blir tidigt i helgen, som sagt,  men jag klagar icke :)

ikväll ska jag kolla på en av mina favoritfilmer "step up 3" och köra 45 minuter på min älskade cykel. premiärcyklingen ikväll då jag satte ihop den i förrgår :) längtar! skönt att ha en sådan hemma :) nu ska kilona RINNA AV! vänta bara ;) 5 månader till mitt stora mål ska bli nått!

nä, nu blir de bara värre, detta me synen så jag lägger mig ner en stund. tjingeling, babes!

Kommentarer
Postat av: Ems

tack snäckan! hoppas allt e bra med dig. har kanske hittat en köpare till ditt protein. t o m det som du hade hällt ur påsen. får besked i helgen. kramis

2011-04-01 @ 18:00:04
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com
Postat av: Elina

Bara så du vet. Jag luras aldrig på första april. Tycker inte om det sj. Jag är nog ganska lättlurad jag med! Massa kärlek!

2011-04-04 @ 08:34:11
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0