förlåt för dålig uppdatering. har vart så mycket på sistone... & jag visste mycket väl att bakslaget skulle komma förr eller senare.

min malin gick bort för drygt en månad sen. en av mina allra bästa vänner. min själsfrände. hon hjälpte mig genom så mycket. hon såg mig växa och bli en starkare människa från min tid med niklas och framåt. hon fanns alltid där, som en stöttepelare. hon lyssnade alltid. hon fyllde mitt hjärta.
jag kände ingenting när hon ryktes ifrån mig, från oss. det tog några dagar innan jag insåg vad som verkligen hade hänt. malin var inte längre vid liv... jag ringde hennes mobil. inget svar. jag gick runt och bara hoppades på att jag skulle vakna. jag hoppas fortfarande på det.

vi tog farväl av vår ängel i fredags. det blev en chock för mig, för då förstod jag först att malin var borta. hon har lämnat ett så stort tomrum. hon var ju mitt allt. hon var vår rosa prinsessa. jag gråter på kvällarna för jag saknar henne så olidligt mycket. dagarna går helt ok. jag har annat att tänka på. det gör så fruktansvärt ont. jag vill inte ha ett liv utan henne. livet är så jävla orättvist!!

idag är det hennes födelsedag. hennes dag, och bara hennes dag. ska tända ljus för henne. jag vet att hon finns med mig i vinden, i luften.. överallt där jag är. i mitt hjärta. jag vet att hon sitter där uppe nu, på ett rosa moln & dinglar med benen och ler åt oss här nere. jag vet att hon inte vill att vi ska vara ledsna. men hur ska jag kunna vara glad utan henne i mitt liv?

malin - min skyddsängel.

älska varje dag som om det vore den sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0