borde fasiken sova nu ;\ kom precis hem från nyköping. vart & hämtat min tina & hennes syster på skavsta flygplats. tur jag hade pappas GPS... annars hade jag missat både den ena avfarten efter den andra.. jag är nämligen inte direkt bra på att kolla på skyltarna samtidigt som jag kör. haha. resan dit var dryyyyg, men resan hem gick relativt snabbt ändå & vi kom hem runt 3. kört runt 45 mil ikväll... är rätt seg i huet nu. ringde min raring på vägen dit också... blir alltid lika glad när jag hör hans röst. finns inga ord för HUR MYCKET JAG SAKNAR HONOM.

jobbat 10 timmar idag också. segheten kan ju bero på det (; lyckas alltid hamna i bråk med en person på jobbet. aldrig skoj, men hon ska alltid göra en höna av en fjäder. så trött på den mänskan så de finns inte.

ledig i 2 dagar nu (förhoppningsvis) .. imorgon ska det städas, träffa min PT (även vid namn min fina vän emma), och bilen ska lagas efter olyckan .. (som jag inte berättat för er. nåväl. jag återkommer om det imorgon)... nu ska jag sova.. åhåå ska bli så gött!

g'natt kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0