jaha. då var julen över. jag har inte ens märkt att den kom. jobbade julafton & missade kalle anka kl 15, som är typ en av de grejerna på julafton som gör att man får den där "rätta" känslan. jobbat lördag & söndag också & det har känts som precis vanliga dagar - förutom att det är högar med chokladkartonger på kontoret, & julmat julmat julmat fortfarande.. vill bara spy på'att.

jag har varit väääldigt sjuk de sista dagarna. knappt kunnat andas på nätterna vilket har resulterat i runt 10-15 timmar sömn under 4 dygn nu. blir tidigt i säng för mig ikväll. fått byta turer med kompisarna på jobb så jag fått va inne istället dessa dagar. kan inte andas utomhus. speciellt inte idag med  -24. fytusan.
man känner som om man gått upp alla dessa kilon man gått ner, dessa dagar. haha. tur att man kommit till de stadiet att man inte behöver sockret & allt det där sliskiga. mår så mycket bättre utan de. räknar sekunderna till 2011, så jag kan sätta igång ordentligt nu! PEPPAD TILL TUUUSEN!

idag har man jobbat & ska även jobba 7-14 imorgon. skulle egentligen träffat min PT idag, och åkt till gymet & gå igenom hur jag ska träna sen, men det blev inte som planerat, men det var nästan lika bra. är ju som sagt krasslig, och nu ska jag städa lite & därefter ta det lugnt. det blir sängen tidigt ikväll. måste få mer sömn!

i veckan vankas lite reashopping i vimmerby med tina imorgon. har lovat mig själv att dock inte köpa kläder nu eftersom dom ändå kommer hänga inom en snar framtid, men ska titta på de sista julklapparna till mina föräldrar & lite annat. jag åker förmodligen hem till päronen imorgon kväll eller onsdag morgon & stannar till torsdag kväll. ska fira lite jul nu i efterhand. tänkte egentligen åka i början av nya året men kände att jag inte vill börja året med massa julmat. jag ska ju NER nu. NER NER NER!
på nyårsafton är jag bjuden på middag hos min kära susan & johan. åka iväg & jobba några timmar på kvällen & sen tillbaka till dom & fira in nya året tillsammans. jobbar hela nyårshelgen också. sen ska jag faaan va lite ledig. det förtjänar jag!

går runt & fånler idag. var hos mr s igår kväll efter jobb & kom inte hem förrän 1 inatt. var så himla mysigt. börjar allt få lite fjärilar i magen tror jag. fast de får jag ju fan när jag ser icakillen också, så.. hahaha!
tvinga han att titta på twilight med mig, men han tyckte faktiskt den var riktigt bra! han ville även bjuda på nachos men det sa jag nej till. jag åkte iallafall därifrån med ett stort leende & jag saknar honom en hel del just nu.

fick i övrigt min fucking mens på julafton på jobbet. hade sån värk att jag grät. kunde inte stå, inte sitta.. jag fick sånna kramper. det var hemskt. DÖD ÅT MENSVÄRK!
nu ska jag diska lite här & greja. kommer säkert tillbaka snart igen.

gratis porr. varsågod ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0