aw, när min lillan var så här liten.. saknaaar.

fast nu tycker jag inte om kattskrället speciellt mycket. hon stack ut innan & nu vägrar hon komma in! gah. hoppas jag lyckas sen .. blir tokig på'na.
tina sover nu. hon är påväg att bli sjuk ;\ typiskt! vi har kämpat dom 2 senaste timmarna med att försöka sätta ihop en sängstomme. vi lyckades & det blev superfint! riktigt nöjd.

det var ju julbord ikväll. huuu. blev mätt på 2 sekunder, även om jag åt sakta. min magsäck är inte va den brukade va. den är fan mini nu. maten var ju inte så jäkla god ändå, så vafan. fick dock springa på toan x antal ggr för att jag åt skiten. lika bra att låta bli'att. julmusten var väldigt god iof .. :) älskar julmust! "sisters of sounds" sjöng. dom var riktigt bra! var ett jävla drag. gott sällskap. hade en rolig biltur hem. alice ångrar nog att hon flyttade hit till sverige. hahaha!

ska sova strax nu. upp tidigt imorgon & packa, och sen bege oss till eksjö som är första stoppet. ska träffa min kära vän & PT emma :) därefter till jönköping. där ska vi göra ett stopp på lagerhaus för att titta efter en sak som jag velat ha i fleeera år. sen raka vägen till falkenberg. så nu blir det ingen bloggning förrän på fredag kväll. ska inte ha med mig datorn.

så hopp i sängen nu. ska upp strax igen. ska bara kolla igen efter metallica där ute. suck!

Kommentarer
Postat av: josse

älskling, jag vill att du kommer hem!!!!!!! :( jag behöver prata av mig:( hoppas du hittar massa fina saker i ullared och att tina känner sig bättre och att ni får fina kort på er, älskar dig kom ihåg det <3 PUSS

2010-12-09 @ 17:50:19
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0