GOD JUL!
2 timmar sömn inatt. KUL! legat uppe & knappt kunnat andas. ja jääävlar va jag är slut nu! tvingade mig upp ändå. letat efter mitt papper med mina mått men det är spårlöst försvunnet.

MEN, jag vet själv att jag gått ner 1,4 kg sen sist jag vägde mig! så nu har jag sammanlagt gått ner 7,5 :) känner mig faktiskt duktig som lyckats gå ner nånting öht med tanke på att jag inte rört mig speciellt mycket dessa 2 sista veckor. har haft ont i benet, vädret har sugit, jag har och är fucking förkyld. så jag är nöjd.

lär väl gå upp allt jag gått ner nu under juldagarna. hahaha. jaja, jag ska njuta på. nästa år ska jag köra ALL IN så då blir det verkligen minus på vågen får vi hoppas.

jag återkommer med alla mått på centimetrarna när jag väl hittat pappret. önskar er alla en GOD JUL ! nu ska jag ut med hundarna & plumsa, pölsa, pulsa (ÖÖH?) i snön.

PUUUUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig! Grym! Heja heja! :)

2010-12-27 @ 16:08:10
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0