skön start på veckan. jobbade 7-12 .. börjat hänga med en tjej inne där i ingatorp som är skittrevlig. har lite svårt för dom lite äldre, för dom är väldigt svåra att veta vart man har dom.. dom flesta där är svåra att veta vart man har dom. ogillar sånt :| men det är bara att gilla läget.

drog till gym efter jobb. så jävla gött. ÄLSKAR att va där. skönt med lite folk idag också. ökat 10 kg vikter på vissa övningar och för mig är det mycket. jag känner mig ständigt duktig. solade efter träningen .. avkopplande. sen jag kom hem har jag vart igång och städat, rensat och grejat. bytt till rena lakan & påslakan i sängen. underbart. kom ur duschen för en stund sen och det ska bli så mysigt att krypa ner i en ren säng sen med mina snuttisar!

ska se på BB nu och sen ha "How i met your mother"-maraton. love it. älskar ju barney! godnatt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0